چه محتوای اخلاقی برای نوجوان ها مناسب است؟
نوشته شده توسط : علی پور

چه محتوای اخلاقی برای نوجوانان مطلوب میباشد؟ اکثر وقت ها افرادی که طراحی سایت در مشهد به‌دنبال ساخت محتوابرای نوجوانان می‌باشند ، با این پرسش رو به رو میگردند که چه نوع محتوایی میتوانند ساخت و ساز نمایند که نوجوانان را جذب نمایند و شرایط ارشادوراهنمایی و اندرز نداشته باشد. به این دلیل‌که اکثر وقت ها نوجوانان از این سیرتکامل محتوا ها فراری می‌باشند و عشق ای به آن ندارند. به لحاظ شما چه نوع محتوای اخلاقی برای نوجوانان مطلوب میباشد؟ درین مقاله در ارتباط با تعدادی نوع مطلوب محتوای اخلاقی برای نوجوانان سخن می‌کنیم.

محتوای اخلاقی برای نوجوانان : گرفتاری خانواده ها
خانواده ها نیز برای اینکه نوجوان های آنان به محتوای اخلاقی دسترسی داشته باشند نیز بسیار مبتلا ایراد می‌باشند. امروزه با توسعه وب ، تلفن همراه های هم پا و شبکه های مردمی ، نوجوانان با دنیایی از محتواها رو به رو میباشند که درین محتواها ، محتواهای غیر اخلاقی فراوانی نیز وجود دارااست که سبب نگرانی خانواده ها می‌گردد.

محتواهایی که مطلوب این منزلت سنی وجود ندارد البته شاید به راحتی نوجوانان می‌توانند به آن ها دسترسی داشته باشند و از آن‌ها به کار گیری نمایند. به کارگیری از این محتواها صراحت دارد که برای نوجوانان شاید هم پا با لذت کاذبی باشد اما میتواند اثرات مخربی برای آن‌ها نیز داشته باشد. و این زمینه است که خانواده ها را در ارتباط با نوجوان های خویش نگران نموده است.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: